BeelliizzPhotos

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Isabelle - 28 april 2011 09:09

Hej!<3

Idag tänkte jag skriva dagens blogg, dagens låt, dagens artist och lite till ;)<3

Nu har jag min dator, så jag har lite bilder jag kan lägga upp (på nagel designer kanske..) och det går myyket fortare att skriva med det tangentbordet jag har!<3

För typ 10 minuter sen när jag kom upp på mitt rum vart jag as förbannad...

mitt älskade vita nagellack hade åkt ner på golvet så typ hela skiten hade runnit ut :(( Aja jag ska ändå shopa på marieberg imorron då ska jag tvinga mamma att köpa ett nytt :)

Haha, ah och ett par ny solglasögon också,fast det är nog lite svårare... fast jag har mina tricks ;)

Haha, jag säger att jag inte har några(fast jag har ett par gammla, as fula!!)

och säger om jag inte får ett par så kommer jag ju bara få mer ont i huvet :PP(Jag har problem med huvudvärk, jag har ont nästan varje dag ..)

Ojj nu har jag redan skrivit mer än jag skulle.. ;D

Okej nu tar jag dagens blogg, dagens artist.. osv.!


Dagens Låt: Grenade- Bruno Mars!<3


Dagens blogg: fokis.se


Dagens Artist: Justin Bieber!<33


Aja det var allt för idag! :)

Jag kommer bara lägga in några bilder i slutet! :)

Och kanske skriver hur man gör dem ';)<3


  

Ah dem här har jag gjort! :)

Jag lägger upp en video någon dag så ni får se hur man gör! ;)


       

                   


Kramizz<3<3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Isabelle och ÄLSKAR att fixa och designa naglar! :)
men jag skriver inte så mycket om det, mer om min vardag! :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards